以下の会話ではピヤラトナがアヌラーダプラに近い彼の村にLTTEが攻めなかった理由について述べている。
නිර්මාල්: මලීගෙ අප්පච්චි නැති වුනේ
මොන වෙලාව ද?
පියරත්න: ශ්රී මහ
බෝදියෙට කොටි ගහපු වෙලාව තමයි උන්නැහෙ නැති වුනෙ.
නිර්මාල්: යුද්දෙ කාලෙ කොටින් ගෙන් මේ
ගමට ගොඩක් කරදර වෙන්ඩ ඇති නේද?
පියරත්න: කොටි අපේ ගමට කරදර කරන්න ආවෙ
නෑ, මහත්තයෝ. ඒකටත් හේතුව ඩිංගිරි නැන්දා.
නිර්මාල්: ඩිංගිරි නැන්දා? ඒ කිව්වෙ?
පියරත්න: ඩිංගිරි නැන්දාට ජාති ආගම්
කුලමල බේධයක් තිබ්බෙ
නෑ.
ඩිංගිරි නැන්ද ලඟට එන්න ඕනම කෙනෙක් ඩිංගිරි නැන්දට රෝගියෙක් විතරයි. වෙදි කාලා ආපු කොටින්ටත් ඩිංගිරි නැන්දා බෙහෙත් කලා. ඒ හින්දා කොටි අපේ
ගමට කරදර කරන්න ආවෙ නෑ.
「マリーのお父さんが亡くなったのはいつのことですか」
「大菩提樹にLTTEが攻撃を加えたときにマリーのお父さんは亡くなったんです」
「戦争のとき、LTTEのせいで村はとても大変だったんでしょうね」
「いえ、LTTEは村に面倒を起こすようなことはしませんでしたよ。それもディンギリおばさんのおかげです」
「ディンギリおばさんが?どういうことですか?」
「ディンギリおばさんには民族も宗教もカーストも関係ありません。ディンギリおばさんのところにやってくる人はみなディンギリおばさんにとっては病人だけなんです。弾を撃たれてやってきたLTTEの兵士もディンギリおばさんは治療したんです。だから、LTTEはこの村に手を出さなかったんですよ」
スリランカにおいては民族、宗教、カーストの違いが様々な問題を生み出しているが、こうした違いにより相手に対して差別的な扱いをしないという理想的な姿がディンギリに描かれている。
ブッダが菩提樹の下で悟りを開いたために、シンハラ仏教徒にとっては古都アヌラーダプラにある大菩提樹(ශ්රී මහා බෝදිය)は聖地である。この聖地に攻撃を加え非戦闘員の民間人を殺害したLTTEの兵士に対しても治療をしたということで、LTTEにも高く評価され、その結果、村全体を守ることにつながったのである。
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